sunshine

hej.
nu är huset i gott skick igen efter gårdagen. blev en mycket bra kväll & roligt hade jag verkligen. finns inte mycket att säga än att vi körde all-in & allt var frid & fröjd.. hehe. sov sådär 3 timmar sen upp & städa. vi satt & kollade på film hela morgonen, mys! becca stannade en stund efter alla & vi sumerade gårdagen. nu ska jag nog gå ut & sätta mig i solen med en kopp te & bara njuta. hoppas ni haft en bra helg. puss på dig♥
starade kväll tillsammans med tjejerna & chokladfondue.

amandy jag & pessy.


mandy & jacky

jag sebbe & beccy

karlsson liz jag moa josef & bella


chef!

tack för kvällen, you rock♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså fina duu!

ses på påsklovet? :D

2011-03-22 @ 17:54:02
URL: http://jessip.devote.se
Postat av: lizan ;)

fasen vilka goa bilder;) däremot ser jag helt mongo ut! XD

2011-04-07 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0