You're young until you're not


hej.
det blev en great kväll/natt igår med fina vänner. Vi lagade mat & myste till det lite, blev det lite mer fart på kvällen. En tanke slog mig nyss & det var att alla säger att man borde satsa på sitt liv & så, & visst det håller jag med om, men samtidigt måste man ju få ha kul. Vi lever bara en gång & att få ha en rolig ungdom tycker jag är en självklarhet. Det är nu när vi är unga som vi ska passa på & göra saker, va lite galen, gör saker som kanske inte är helt okej, nu kanske det låter som att jag menar att du ska skita i allt & alla & bara göra va fan du vill, men saken är den att jag menar att man ska våga leva & ha roligt. Mitt liv just nu är nära inpå perfekt, visst finns det sånt man helst vill ska försvinna, men sån är livet, med & motgångar. vill bara säga att mina vänner är underbara & utan dom skulle jag inte vara den jag är idag.
idag väcktes jag & josef vid 8 av att rebecca & kajsa bara skriker för att katten har hoppat ut på taket, men sen fick jag iaf somna om igen. vi låg alla 5 & snackade & bara myste hela morgonen sen drog jag hem & städa rummet, & på riktigt för en gångs skull. mina små kusiner är här med så har myst med dom & famlijen. så nu ligger jag här i min säng som pappa lagade idag.. lyssnar på lite musik & tar det allmänt lugnt en lördagskväll som denna. match imon i gränna, så tagga lite till den med! puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0