underbara sportlov


hej.
kom hem ifrån beccy för en stund sen. hoppade in i duchen & sen la jag mig i soffan & kollade på ett nytt oth avsnitt. blev att jag somnade vid ca halv 1 igår & vaknade 1 idag, så inatt har jag verkligen sovigt ut, känns skönt att ta igen lite, för dom senaste nätterna har det inte blivigt mycket sömn. mitt lov ha verkligen varit toppen hitills, har inte gjort så jättemycket med har varit med mina vänner varje minut av detta lovet, först nu är det som jag är ensam. känns lite tråkigt faktiskt att inte ha ngn omkring mig men får se till att det kommer hit ngn till mig ikv, om jag inte går hem till mamma & pappa för vill inte vara här själv. det var väl ungefär vad jag hade att säga idag. här får ni några bilder från de senaste dagarna. puss på dig


herman

henke

jacky & josef

josef & jag

ellen & jag

jessy & ellen

jag & jessy

jacky & henke

jacky karlsson & henke

elle & jag

beccy elle & jag

you rock ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0