silver i örebro cuppen -11

hej alla glada.
har haft en helt klart awesome helg med världens bästa innebandy lag. vi har spelat så sjukt bra innebandy & vi var obesegrade ända fram till FINALEN då vi ledde tills det var 15 sek kvar & hällbo fick in ett skit mål på 1 sek, ja rätt konsigt att vi hinner slå ett frislag som går ut & sen hinner de få iväg ett frislag där det fammlas med bollen framme vid mål.. på 1 Sek. aja det blev iaf straffar & tyvärr så förlorade vi, MEN kan inte säga annat att jag är slot över mig & mitt lag som spelat så jävlans bra denna helgen! tack för helgen tjejer, you rock!  ♥



finaste alissa & jag innan vi drog i fredags!
taggade brudar i den gula bussen.
härlig vinst i gruppfinalen.
segervittring i gruppfinalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0