hemmakväll


heey'
blev inget sävsjö idag, ist åkte jag & syster in till stan & köpte hårfärg. nu är mitt hår RÖTT happyface :D har alltid velat göra det, men inte vågat. men nu har jag iaf gjorde & jag älskar det! jag har tp legat i sängen med datan hela kvällen,  & det kommer jag fortsätta med om det kanske inte blir ngn film med familjen elr ngt, jag är tvungen att vara hemma ikv för mina systrar är hemma men det gör inte så mke, bara att jag skulle träffat lite kompisar ikv, men men det får bli nästa helg. tänke bara uppdatera lite smått. puss på dig

Kommentarer
Postat av: Liiz:D

de blev skitsnyggt sötnos :D <3

2010-09-11 @ 23:50:21
Postat av: BELLA !

oh, håret blev jättefint linny ! :)

2010-09-12 @ 12:39:10
URL: http://biffarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0