gråt ut kära du, det är lika bra

heey igen'
det är trött linnea som skriver nu. vet inte vad som hände men just nu vill jag bara gårta, för ngn timma sen lyste mina ögon av lycka & nu är dom rödsprängda. vad är det som händer? jag vet inte själv, men ngt jag vet är att jag är så sjukt trött på dessa humörsvängnigar & jag tror att fler än jag är det. jag skrattar, jag gråter & jag är så sjukt osäker på livet & även på mig själv som det verkar. jag vet inte vad jag vill, ska eller borde. & det börjar ta på krafterna, jag orkar inte. det är ngt som sätter stop hela tiden, det är ngt som kommer imellan som gör mig liten & osäker. vad ska man göra för att få behålla den där känslan, som får en att känna att man räcker till, man duger & man är älskad. jag känner den inte just nu, jag känner ingenting, allt är svart & jag hittar inte ut.jag är helt tom, det finns inget att hitta. skrev detta för att jag känade att jag var tvungen att får lätta på någonting, jag vet inte vad men jag ska söka efter det, jag ska hitta ut & jag ska le på heltid! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0