talking about a revolution


hej♥
ligger i sängen & kollar på idol. & det är galet va jag tycker om honom! han är helt klart min favorit. gårdags kvällen blev iaf lyckad. en stund på ph men sköna vänner. mycket skratt blev det iaf. drog till donken sen hem. men sen vid halv 2 får man ett telefon samtal från en onykter syster som vill komma hem, så det var bara att väcka farmor & sätta sig i bilen & köra in till stan igen. så idag är jag trött och vill bara ligga i min underbara säng & klo på tv, men nej jag måste plugga.. 4 prov denna veckan som kommer, men kanske blir att dom flyttar ngr yill efter praon. ja! vi har en vecka kvar i skolan sen är det 2 veckor prao & en vecka lov på det. fiient! :D men nu ka jag dra mig ur sängen & gå upp till maten som står på bordet. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0