shopping

hej
sitter i sängen helt död efter en dag på praon, dagen har varit as seg men stack & käkade med jessica,becca & ellen. sen kom skeppe & henke & hälsa de på. aja finns inte mke mer att säga, sluatade vid fyra & då kom phillip emelie & albin så tog sällskap med dom. emelie & phillip hängde med till mamma så jag snackade en massa med dom innan jag mamma papapa & lillebror drog ner till stan för att inhandla lite till lillebrors gadrob, jag är väldigt nöjd med mina val till lillen, men så liten är han inte längre, vuxit om mig ju! menmen det är inte mke att gör åt.. jag fick iaf en asniice tjocktröja som jag är helt kär i! & sen en mössa. imon ska jag till öland med släckten för morfar fyller 70, kan nog bli lite mys. men nu är jag trött! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0