nightmare day!


hej
jag är verkligen glad att denna dag snart är över! usch vilken mardröms dag. har inte gjort ngt annat än skrivigt porov idag..min hjärna är inte som den ska just nu, so provet gick skit & jag bryter snart ihop. hur kan man ha 4 prov på en vecka? det är inte okej! jag orkar inte göra ngt nu, vill egentligen bara lägga mig i sängen & sova men nä då måste man svara på en massa no frågor om nervsystemet. & eftersom min hjärna inte alls är med nu, går det inte så jättebra. jag sitter & stirrar på det där förbannade pappret men min penna skriver inte ner svaren åt mig.
något som är skönt är iaf att det är fredag imon & att vi ska åka till eksjö och spela fotboll hela dagen, men pågrund av knäna får jag inte vara med så blir att vara lill coatch med freddy! men denna veckan lönar nog sig iaf, för imon kväll är det utgång som står på schemat! blir till hotellet i sävsjö. men nu ska jag plugga det siiiiiiista innan praon, ja vi har prao i två veckor nu framåt sen är det höstlov! gud så skönt att komma från helvetet ett tag! puss på dig

Kommentarer
Postat av: alida

vi ses imorgon babe :*

2010-10-14 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0