mysdag


hej
igår var sista dagen på dagis arken. det har varit en bra vecka med mycket skratt. ungarna är för söta! när jag slutat gick jag på stan & inhandlande mig en mössa & ett par silkestights. sen möte jag upp Linda för att fika & prata om en massa som vi inte hunnit med. blev en mysig stund på caféhörnet. Jag älskar dig. efter det drog vi till natta & va hos en en stund innan det var dags att åka hem, måste säga att jag inte skratta så mke på länge, sköna brudar! natten spenderade jag hos rebecca tillsammans med film & godis myys. blev att jag somnade på soffan vid 11 & becca satt uppe till 3, menmen är man trött så är man.. idag har jag inte gjort så mycket, typ bara fixat en ny msn ([email protected]) & snart ska jag käka sen blir det match i jönköpning. fett taggad! kanske stannar jag i stan inatt men tror att jag tar en hemma kväll & vilar ut mig, för nu är det höstlov & det lär bli livat har jag hört.. puss på dig
gamal bild på mig & becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0