remember me


hej
rätt dålig uppdatering i helgen men har inte haft suget & då bloggar jag inte. serveringen på elit vetlandas årsfest gick asbra & 500 spänn satt redit fint! igår chillade jag bra & tänkte dra in till stan på kvällen men det blev inte så utan jag var hemma med familjen & kollade på film.  & det är vad jag har gjort idag med, kollat på film, men denna gång var jag ensam. kollade på remember me & f**k va bra den var ! grät i stort sätt nästan hela filmen, den var lite dryg i början med sen kom den igång, måste säga det var en av dom bästa filmerna jag sätt! så den tycker jag att ni ska se. ikv flyttar jag hem till mormor & morfar under veckan eftersom dom är i frankrike, så ska jag & min lillebror ta hand om deras hund så då är det lika bra att bosätta sig där. nu blir det käk. puss på dig ♥

Kommentarer
Postat av: hanan

ska du sova själv där då?

2010-11-07 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0