underbart!

heeey'
har precis städat mitt rum, så nu ligger jag i sängen & kollar på bilder från igår. var ju som ni kanske vet på rix fm i jkpg, & det blev helt klart en kväll att minnas ! tack alla som gjorde min kväll! tåget var fullt som fan.. & jag & min fina sophia hittade ett par riktiga snyggingar, elr okej en var helt sjukt snygg. aja kvällen kan sammafattas med ett ord: underbar! & den ska vi göra om. idag hade vi match iaf mot refteleås, helt fuckin' störda! aja vi vann iaf med 3-1! nu ska jag käka pizza & kolla på oth. fick en kommentar om det fanns svensk text men det gör det inte, fast jag gillar faktiskt det, hörs imon


me & my love ♥

Kommentarer
Postat av: sophia

Men gumman, så snygg va han inte! Du va crazy!

Tack så jätte mycket sötnos!

<3

2010-06-02 @ 19:57:40
URL: http://sophialinnros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0