grattis sis ♥

heey'
kom precis ut till vår sommarstuga, så nu ligger jag med datan i sängen & tar det allmänt lugnt. gårdagen blev lyckad.. stack till min kära ellen tjäder som jag även gjorde efter torsdagens kanothajk med klassen.. aja med henne kan det bara bli bra! vi drog till tobbe på kvällen, men var tvungen att sticka hem tidigt.. aja ni som var där hoppas jag hade en toppen kväll! ska snart fixa till mig lite innan släckten kommer & vi ska fira syster! den andra syster är ju faktiskt också hemma över helgen! fick en jättefin klocka när hon kom hem & den andänder jag 24/7 aja nu måste jag sluta


ellen & jag hos tobbe!


the new watch!


Kommentarer
Postat av: anna

var har du din sommarsutga?:)

var har din syster varit någonstans?:)

2010-05-09 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0