fotboll

heeey'
vaknade vid 1 tiden idag, så himla skönt! men imon är det slut på det härliga för då börjar skolan.. aja stack in till stan en snabbis innan för att hämta min nececär hon majsiing, händelserik stund från att jag hoppade av bussen till att jag gick in i majas port.. ;) aja sen blev det att jag hängde med henne ner på stan. köpe en bikini till spanien & en mascara har även fått hem min leopard bikini!. sen kom sara & vi tog en fika på stjärnan. myys! nu ska jag iväg upp till vallen & kolla när syster spelar sen blir det hem & slappa.


bikini från hm 99:-


bikini från hm 228:-


marcara från maybelline 98:-

Kommentarer
Postat av: klara

ska inte du åka utomlasn med edt språket du läser`?

2010-05-18 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0