1 månad kvar!

heeeey'
denna dag har varit sjukt nice ! har bara haft bild. för idag var vi på studiebesök på hantverkspogramet & energipogramet! sen var det bild & jag blev klar med tv uppgifter som jag fick VG & VG+ på, är nöjd fan. aja sen hade vi serveringsmöte från kvart över 12 till 3. vek ca 200 servetter till nians avslutning. sen efter skolan drog jag till kusinerna & var där en stund. men nu är jag hemma & ska bara chilla hela kvällen. hallllllå! det är exakt en månad kvar tills jag, majsiing & sarutt åker till spanien! :D

kommentar: var gjorde du din nalevpercing?
svar: jag gjorde den på may die i vetlanda (:!´

bilder från dagen !





Kommentarer
Postat av: Anonym

vadv ska du åka med skolan?

spanien elr tyskland?:)

2010-05-12 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0