tagga!

hej'
sitter nu här i min ensamhet & lysnar på alice cooper.. haha mitt liv är för bra, idag vaknade man upp hos sarutt. kollade lite film sen gjorde vi oss iordning för att gå in till stan :D det var helt underbart, solen skiner från klarblå himmel & sällskapet kunde inte vatt bättre. på vägen tog vi en massa fina kort & vi såg faktiskt till&med en luft ballong ;) aja väll framme i stan gick vi in på team sportia & där hittade linnea äntligen sina lila adidas byxor!! sen åkte jag hem, duschade sen kom underbara stina :* blev massa oth sen melodifestivalen :D gårdagskvällen blev väldigt bra med god mat & mys med dom fina tjejerna sara & maja, pussss på mitt underbara liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0