min data är tillbaka!

heey'
idag är jag sjukt glad & livet är underbart.. inga bekymmer här inte ! aja skolan var riktigt nice, bara 11 st i klassen idag, myys! badade idag med på idrotten, inte det roligaste jag vet menmen. det blev mke skratt idag & seriösa prat.. haha på no skulle vi kolla vilken blodgrupp vi hade, & jag var O, usch jag allvarligt hatar blod! martin tyckte att jag blev lite blek där ett tag.. sen drog jag iaf in till stan & hängde med becca hem, blev att äta sen dra ner till stan, nu är jag hemma & min data som varit på lagning i tyskland har oxå hittat hem! men nu ska jag fixa lite, sen är det ju AA & det får man absolut inte missa! ha det gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0