l & l


jag är världens bästa vänn! jag älskar denna tjejen över allt annat, hon förstår mig bäst & finns alltid här för mig. hon är som min andra halva, utan henne andas jag inte. vi har nu vatt bästa vänner i typ 2 eller 3 år. men det spelar inte så stor roll hur länge jag har kännt henne för hon en världsbäst' har toppen minnen med denna tjejen. när jag är med henne måste jag inte göra mig till utan kan vara mig själv för hon älskar mig för den jag är & jag gör det samma för henne. jag är så jävla lycklig över att få ha henne som min bästa vänn. always and forever! jag älskar dig lisa borglin

Kommentarer
Postat av: lisa

naw, älskling !

jag får tårar i ögonen :')

du är helt underbar och du är bäst !

älskar dig över allt annat på denna jord !



älskar dig BFF !

alltid <3<3

2010-07-29 @ 23:23:09
URL: http://lisaborglin.blogg.se/
Postat av: klara

hur lärde ni känna varandra?;)

2010-07-30 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0