i want it back


heey'
usch va jag vill ha tillbaka mitt mörkbruna hår! måste fära det snart asså! gillar det sjukt mycket. aja nu skiter vi i det. idag har jag typ inte gjort ett piss, men så får det väll bli ibland, vi har ju trots allt lov.. igår blev det en mycket skön & slapp dag tillsammans med sötnosarna malin amanda & kajsa. kollade på beck & käkade massa godis & popcorn, myys' ni är underbara tjejer!  jag är iaf sjukt taggad tills imorgon, det är sjölunna & jag kommer att dra dit med malin amanda & bella, hoppas på en toppen kväll tillsammans med 3 toppen tjejer & massa fler! men nu ska jag dra upp & laga lite mat till mig.. får väll se om det går bra.. puss på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0