H O M E


heey'
efter en vecka på öland är jag nu tillbaka hemma i landsbro. home sweet home som man brukar säga, det är faktiskt rätt skönt att vara hemma nu. träffa vänner & ta det allmänt lugnt ngr dagar framåt nu, men i helgen blir det diggeloo. bet har blivitg en hel del shopping nu när jag varit borta & det gillar jag ju såklart + att jag fyller om typ en vecka! underbart säger jag. det som ligger högs på min lista är LW-biljett,rosa convers & en kamera. hoppas på att jag får ngt av detta iaf. ikv. blir det att bra ta det lugnt tror jag, men vem vet vad som händer under dagens gång. puss på dig


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

tack för helgen sweetheart ♥

2010-07-25 @ 19:24:37
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0