ensam på öland

heey'
nu sitter ja här helt ensam i husvagnen på öland, men som tur är så kommer stina 6 kajsa snart och håller mig sälskap. idag vaknade man upp hemma i elins stuga, jag & stina sova där inatt eftersom elin var ensam. blev mke prat & skratt + ett nakendopp i poolen. sen idag har vi inte gjort så mke, kusinerna har varit här så det är vad jag har sysellsatt mig med idag. ikv, får vi se vad som händer, stina & kajsa kommer ju som sagt hit så det blir nog en toppenkväll skulle jag kunna tänka mig. men vi hörs !
puss på dig

kvällen outfit:

linne-hm
jeans-cheap monday

Kommentarer
Postat av: klara

har ni husvagn`?;)

har elin pool i sin astuga?;)

2010-07-22 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0