the states!

hej
jag är så galet happaface just nu! idag har vi bokat resan till USA, kommer åka den 17 juli till den 6 augusti. ser ut som att vi kommer vara i New York på min Sweet sixteen, ännu ner happyface! kommer även åka till Washington DC. jag längrat ngt helt galet mycket nu! har redan gått 2 år sen vi var den förra gången & nu saknar jag släckten där borta över atlanten, ska verkligen bli helt underbart att spendera nästan en hel månad i värmen & shoppa är ngt som står på schemat! hihi.

USA -08/-09

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du släkt där? ;o

coolt.

är de kusiner och sånt?

2010-12-07 @ 22:04:46
Postat av: Sophia

Fan vad underbart! Hälsa hem från mig sötan :*

2010-12-08 @ 19:18:05
Postat av: anonymis

Vad ska du gå i gymnasiet :)

2011-01-06 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0