smash in to you


hej.
jag har tänkt lite på vad det ger mig att jag bloggar. vad får jag ut av detta egentilgen? jag tror faktistk att det kan vara en lättnad att jag får skriva av mig lite ibland, & det är vad jag kommer att göra. jag kommer bara skirva när jag känner att det är nödvändigt elr helt enkelt när jag har lust.

just nu är mitt liv som det ska vara elr iaf så var gårdagen det, hade en jättebra kväll men mina fina tjejer. har nu gått i samma klass sen lekis med 2 av dom ( inte dom på bilden dock ) men snart är det 3 fina år som vi alla har delat på både ont & gott men jag älskar de så sjukt mycket & det känns inte alls som att jag är redo att släppa taget om de än. vi har ca 1 termin kvar tillsammans & den ska vi göra till ngt vi aldrig glömmer, & igår gjorde vi en kväll som vi kommer minnas, den var jättebra & så kul har jag inte haft på länge. det kändes som ett avbrott från verkligen & vi gick in i vår egna lilla bubbla. tack för igår & för att jag får vara en del av erat liv & speciellt för att ni är en stor del av mitt! Iloveu ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0