vetlanda

heey'
idag har jag varit hemma från skolan för mådde inte alls bra när jag vaknade. luggigt i sängen & kollat på oth typ hela dagen. drog & kollade på tränigen, känns piss att inte få träna första träningen.. aja kajsa & jag tog en liten promenad ner till speedway, träffade martin & snackade lite med han, sen drog vi hem till lilla LA igen. jag måste säga att det snackas fan inte mer skit snacka ngnstans än va det gör i vetlanda.. man har gjort si & så , man är på g med den & den. folk vet ju saker om en innan man äns vet det själv! jag blir så jävla trött på alla ryckten som går runt just nu. har inte folk ngt bättre för sig än att sprida runt en massa skit om andra? jag tycket det är sjukt lågt, men efter ett tag orkar man inte bry sig längre. & jag har fan slutat bry mig, tycker det är skrattretande va folk kan hitta på om en. säger bara det håll er till er själva!
nu ska jag krypa ner i sängen & lyssna på underbara melissa horn. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0