rix fm i växjö


heey'
ännu en awesome dag/kväll. idag var det växjö som gällde. drog till amanda direkt på morgonen. fiixade mig sen bar det av ner till station för att ta bussen till växjö. men vi tog ju såklart fel buss, så fick sitta i nottebäck i en timma & vänta bara för att vi blev försenade till den vi skulle bytt till.. aja vi hade det så mysigt där i solen... as varmt & fullt var det i bussen som vi fick åka med in till växjö, men who cares? jag & amanda & några typ satt på stan & drygade hela dagen tills folket kom, sen ikv har jag umgåtts med massa fint folk, fick äntligen träffa min älskade & saknade alexander lovén<3 tack' anders fernette/johansson har fångat mitt hjärta ännu en gång! han är hur snygg som hällst & sjunger asbra. han spelade en av sina gamla låtar som verkligen väckte minnen i mitt huvud, så jag började gråta.. haha det var underbart fan! imon blir det nog grillfest hos jesper. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0