one day left

heey'
igår var det min födelsedag & den blev helt klart awesome. fick massa fina saker & på fredag får mina rosa converse! fatta om jag är glad elr. aja jag kommer lägga upp lite bilder på det jag fick men det kommer under veckan tror jag. nu ligger jag i sängen & väntar på att postbilen ska komma. det är min percing som inte hann komma tills igår så jag hoppas den kommer idag. om ni undrar vad som menas med rubriken så är det att jag & lisa åker till hok imon & kollar på lars winnerbäck & melissa horn!! jag är sjukt taggad det kommer bli galet awesome. fick biljetten igår & gissa om jag blev glad! hehe & på fredag är det rix i växjö med mina fina vänner. men nu ska jag käka frukost. puss på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0