make i right

heey'
dagen har bestått av oth,tårar & ben&jerry's. senaste tiden har jag varit väldit nere. jag ska inte gå in på vad, men jag har börjat inse nu att jag måste gå vidare & att det hjälper inte att gråta även om det blir så, det är svårt men jag vill inte längre. jag vill vara glad igen, jag vill att mina vänner ska få se mig le & skratt igen. amanda gröhn, suzana nikolić & martin rinaldo jag vill säga tack till er, för att ni fick mig att inse ikv vad som är bäst för mig ♥ det lär inte bli lätt men jag har världens finaste vänner som finns där för mig & jag har lärt mig vilka det är.
imon åker jag till öland över dagen för att flytta sis, sen ska jag spndera kvällen med de finaste folket, loveu guys♥

Kommentarer
Postat av: Suzana

It's okey babe! ♥

Du, jag, Amanda, och Malin kan sova över någon gång tycker jag! Skulle varit hur bra och mysigt som helst för oss!

Finns alltid här för dig ska du veta! Och jag är riktigt glad över att vi har kommit varandra såhär nära på en kort tid!

Du är hur underbar som helst Linnea! Du förtjänar det bästa eftersom du själv är bäst! ♥

2010-08-16 @ 02:34:46
URL: http://suzananikolic.blogg.se/
Postat av: amandagröhn

älskling, jag älskar dig & kommer alltid finnas här när du behöver mig! PUSS

2010-08-16 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0