friendship


heey'
jag har fan världens bästa vänner & familj! ta mina vänner då, asså dom är helt galet bra. finns alltid där för mig, jag har gamla vänner som alltid är med mig, men i sommar har jag även fått ett nytt litet härligt gäng att umgås med, alla är tyvärr inte med på bilden men ni vet vilka jag menar. har alltid så kul med dom & jag känner att jag passar in med dom. ni är underbara
idag ska jag ta det lite lugnt nu på dan tror jag. sen ikv. ser det up som att det blir det fina gänget igen, martin är hemma från sjukhuset nu så ska träffa han! saknat den kille, men nu är han hemma. just nu sitter jag i sängen & käkar lite frukost, blev rätt sent igår för när jag kom hem vid typ halv 1 lagade ''jag'' lite mat.. er okej det  var farmor menmen.. sen blev det hög musik & dans på bordet med lillebror, fan han är den bästa lillebron man kan ha! jag slocknade vid halv 3 iaf.. men nu ska jag ta tag i dagen & göra ngt.. carpe diem som man brukar säga. puss på dig


Kommentarer
Postat av: suzana

Hoppas du menar mig ? :$

Du är underbar Linnea! Tycker om dig massa. Puss på dig! <3

2010-08-14 @ 16:03:03
URL: http://suzananikolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0