last night


heey'
jag är ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft så mke att skriva om, det har typ hänt samma sak varje dag.. aja igår var det ''sista'' dagen på sommarlovet, elr okej sista kvällen man kunde ha kul. & kul hade jag tillsammans med martin rinaldo, amanda gröhn & jeremy schön! var hos jesper en stund med det var as drygt så vi drog ner till stan i ösregnet.. men lite regn stoppade inte oss. blev en kväll full av skratt & vi träffade massa härligt folk! usch jag tycker det är hemskt att skolan börjar imon, jag har verkligen haft et bästa sommaren ngnsin! fått så himla många nya vänner & galet många minnen! helt klart en awesome sommar jag aldrig kommer glömma! men nu ska jag på kals hos lill kusinen som fyller i imon. puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0