great

heey'
idag höll jag på att missa bussen bara för att min lillebror var tvungen att åka in med den som gick vid 5 i 12, & jag som inte är så morgonpigg vill hellst inte gå upp innan 12 men idag var jag tvungen att dra mig ur sängen vid halv 11, tyvärr blev det så att jag somande om & vaknade 10 över 11 så fick skynda mig som ett as. väll på bussen träffade jag den fina maja turesson, har inte träffat henne så mke i somar så snackade lite med henne. pappa hämade oss på stationen & körde min kära lillebror ut till bäckseda, han skule vara den typ tre tjejer elr va det nu var.. han är fan bara 13 haha! själv blev man avsläppt vid ica ettan där martin väntade på mig. vi gick & snackade om det som är viktigt just nu sen drog vi hem till albin & väkte han. elli eva & emma kom så vi drog till donken & när amanda kommit blev det stan. jag & amanda stack till henne för att byta om. sen drog vi till calle en stund, sen vidare till ronja. haha vad mke man har hunnit med idag! imon ska jag va med två människor som är awesome. vilka det är får ni lista ut när ni ser dessa bilder↓  puss på dig

awesome! ♥

Kommentarer
Postat av: Suzana

Ful tjej & fin kille är det i alla fall! :s



Puss :*

2010-08-19 @ 00:39:46
URL: http://suzananikolic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0