hemma

hellu
har varit hemma typ ngr timmar nu, idag var det
ullared med lisa, och det blev inte så mke men vi hade
kul iaf, eftersom vi alltid har det, jag sov hos henne
igår natt elr vad man sägerXD du är underbar hade så kul, vi
har aldrig tråkigt ! du och dina fantasier om alla.. haha xD jag
skulle inte klara mig utan dig! vi ska iaf på bio med eve på
tisdag med :D det blir michael jackson- this is it ! aja här är lite av det jag köpte idag
-jeanstights
-mjukisbyxor
-hårspray
-öronhängen
sen köpte jag typ en
-bh och ett channelsmycke som jag har i min nyckelknippa xD
och sen typ lite till eve,
- treudd,hårnålar och lös ögonfransar ( hon ska på halloweenfest )
aja ha det bra



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du på halloweenfest hos?:)

2009-10-29 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0