fredag!

hej alla snyggingar
idag blev det att gå upp tidigt
för att hänga med in till stan och träffa
marta, vi gick på stan sen typ träffad vi dino
strömberg & robin, sen kom typ becca & lisa med.
+ att jag stod & pratde med rasmus & jacke ett tag och höll
på att frysa ihjäl menmen, bowling med matilda marta malin olivia & jessika
blev det med :D inte för att det gick så bra för mig så var det kul iaf fal xD
efter det gick jag matilda marta & olivia hem till marta, gjorde inte så mke men gick typ ut.
var det dags att åka hem för elin skulle komma :Dså ikväll blev det en toppen kväll med henne :D
nu ska vi väll inte göra allt för mycket men ni får ha det så bra, så hörs vi imon ♥

matilda står för bilden, jag lovar .. ;P


Kommentarer
Postat av: marta :)

trevlig dag ;)

& du är underbar linnea ! :D<3

2009-10-31 @ 11:38:28
Postat av: marta :)

matilda är söt också :D

2009-10-31 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0