091008

hejsan :D
idah har det varit en underbar dag, skolan flöt på och allt var toppen, jag ahde mitt andra rediga skratt anfall och kunde inte sluta som vanligt ;) men men efter skolan väntade jag på att ellen skulle sluta konfan, jag mötte henne i backen och vi gick en lång runda och bara pratade, det blev ett samlalsämne som känns väldigt viktigt just nu.. det är nog fler än vi som tycker det. men vi åt iaf pizza sen fick jag tillslut min klementin ;) jag har haft det helt underbart med dig idag, tack du är underbar och jag älskar dig över allt! <33
 

Kommentarer
Postat av: Ellen :D

Du & din klementin är bäst ! ;) haha <3

2009-10-08 @ 21:43:28
Postat av: Anonym

vad pratade ni om?

2009-10-09 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0