helgen :D

hej alla bloggläsare, nu är det redan måndag:O tden går så himla fort ! nu sitter jag i datasalen och gör ingenting, aja min helg var ju då underbar som vanligt:D fredagen bestod av Becca och va myste hela kvällen, sen blev det att hon sov hos mig med:D lördagen var ganska slapp (: var i stan med faramor och då fick man ju lite saker, en shal ett armband och ett par solglasögon :D sen på kvällen var det mys, titta på robinson, sitta vid datan och titta på american pie 2 den var faktiskt väldigt rolig xD sen var söndag och jag städa mitt rum för en gångs skull ( Stolt) haha! sen kom lisa och vi hade det jättekul satt och bara snackade om massa i min säng och hade det mys (: sen dick vi på bio och där träffade vi massa trevliga kompisar :D( I taket lyser stjärnorna, såg vi) den var också bra :) sen gick vi hem och det var ju innte precis varmt ute så det var skönt att komma hem sen, när vi kom hem så satt vi åter igen i min säng och snackade ;) sen tittade vi på wipeout ;D sen åkte Lisa hem och jag tittade på cold case men evelina och sebastian. sen var klockan typ 10 men var inte trött så tittade på I HENNES SKOR med syrran, senvar det dags att sova, idag ska jag va med Moa :D det var verkligen längsen nu så det ska bli väldigt kul :D och på Onsdag kommer Lisa igen :D <3 ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0