helgen :D

hej alla bloggläsare, har inte uppdaterat på ett tag nu och jag be om ursäkt för det ;) nu sitter jag i datasalen i skolan och gör ingenting, helgen har varit jätte bra, den började med hockey i fredags och de vann ju med 5-2, lördagen bestod av becca och sen på kvällen var det melodifestivalen med familjen, igår kom syrran hem och hälsar på från london ett tag :D det blev att äta mat hos mormor för hon fyller år idag så GRATTIS mormor :) efter det blev  det att titta när 94:orna spelade hockey, jag och stina gick ihåp :D det var verkligen längesen vi va så det var kul :D boro förlorade mot tingsryd med 3-6 sen var det hem och mysa framför tv.n och sms men lisa och kim, min helg var underbart kul! :D ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0