090610

hejsan alla bloggläsare, igår han jag inte skriva för åkte direkt till speedwayn efter jkpn, men idag iaf så var jag i skolan, det var spex på morgonen och det var kul för det mästa xD iaf så sjöng Jasmina Smajovic och det varverkligen JÄTTEBRA!  hon var hur duktig som hälst, fick tårar i ögonen tillochmed ;) sen vid halv tio var det dax att åka till eksjö och kolla öronen sen var jag och mamma och handlade lite blommor till studenten och så, när jag kom tillbaka till skolan gick alla bort till ishallen för att 9:orna skulle ju spela brännboll mot lärarna, lärarna vann ;O  sen hade 9:orna vattenkrig för det var ju deras sista dag idag, kommer sakna vissa ): min klass vi kollade iaf på Jag är inte bitter och sen var det dags att gå hem((: jag kan inte fatta att det är sista dagen i sjuan imon:O allt har gått så himlans fort!
take care// linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0