090719

hej :D nu sitter jag ute i sommar stugan och bara tar det lugt efter en helt under dag/natt men becca och malin :D vi hyrde film sen stacka vi hem och åt, sen blev det stan igen och träffa fidde och branne, sen åkte vi ut till frida och va med henne och tre killar från nässjö (: sne skulle dom hem så vi åkte ner till stan och träffade fidde och branne igen, sen åkte vi hem till becca och kollade på barnhemmet, sen snackade vi lite med dom innan dom åkte hem, jag becca och malin låg och snackade typ till 4 sen somnade vi ;D men nu idag har jag varit på fotboll med bästa ellen :D super med dig som vanligt :D måste bara säga att det finns  väldigt många snygga killar i jkpg haha :D men nu orkar jag inte skriva mer :*
take care // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0