090728

hejsan, nu sitter jag och lyssnar på musik och gör som vanligt ingenting, asså börjar bli utråkad ab att inte göra ngt på kvällarna, alla är typ borta nånstans och här sitter jag och bara tynar bort, det finns en person som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge och vill verkligen träffa henne nu och det är Malin Arneson, du är verkligen saknad ska du veta <3
idag har jag iaf varit i stan med ellen :D köpte ett linne och två presenter till alissa :D du är med saknad,
jag och ellen satt vi fontänen på torget och hade köpt jordgubbar, och där satt vi en bra stun och så tittade ju lilla solen fram tillslut;* och så kom ella (:
sen skulle vi gå lite till på stan innan det var dags för ellen att ta bussen hem, vi satt på stationen och väntade men kom det ngn buss? nej den gick bara som skolbuss:O så vi traskade upp till mammas jobb och så komm ellens mamma och hemtade henne, imon åker hon till turklan och jag kommer sakna henne ): asså jag säger att jag saknar ng hela tiden men det  är sant, asså jag har inte träffat alls nånga denna sommaren, men nu hoppas jag att alla kommer hem snart så jag får träffa dom , när jag kom hem så år vi chilli thai och sen hängde jag med lillebror och hans kompisar till kiosken men nu har jag inget att göra eftersom att ingen är hemma, men ha det bra





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köppte du linnet? ;)

2009-07-30 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0