090727

hej, har nu suttit och kolla presentationen av Zlatan som nu då  är helt klar till the fkn best team in the world.. FC BARCELONA  såklart :D den varade i 3 timmar, lite långtråkigt när det inte hände ngt men när han väll kom ut på plan var det helt aa ja vet inte vad jag ska säga, det var över 75 tusen som var där och ville se honom, typ massa sprang ut på planen och försökte känna på Zlatan haha! men barca tappar en av dom bästa spelarna: Samuel Etó som nu går till inte ;O men jag säger bara det JAG ÄLSKAR FCB (L) idag har jag typ inte gjort någonting :P titta på twilight två grr har jag ju gjort menmen.. jag vet jag  är ett freek xD men den är så bra (L) iaf nu ska bara ta det lugnt, imon kommer min Ellen :D hon ska till turkland på onsdag så kommer inte ses på jättelänge ): men ni får ha det bra






Kommentarer
Postat av: Bella k

hell yeah :D

ZLATAN!!

BARCA!! <33333333333333333333333

2009-07-27 @ 21:36:34
URL: http://izzabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0