090725

hellu, kom precis hem till stugan från sandsjöbaden, har varit och firat farmors boro(; idag iaf har jag varit inne i vetlanda med mamma och ngr sa vad jag önskade mig eftersom jag fyller år om typ en vecka :D sen fick jag lite typ en tröja,hippieband och ett bälte ((: sen efter lite shopping gick vi och fikade på cicill, efter det åkte vi ut till kusinen i bäckseda :D inte träffat henne på väldigt länge så det var mys :* när vi kom gjorde jag inte så mke, åt typ tårta och fiixade mig till kvällen(; men nu gör jag ingenting och blir nog att fortsäffa med det xD iaf så är det festival om en vecka
:D:D och den helgen kommer jag att tillbringa med ett sjukt skönt gäng, LinneaG,Josef,Alissa,ViktorL och rebecca :D
men imon blir det nog iaf Kalmar :P ha det bra så hörs vi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0