090723

God morgon, vaknade vid 11 och det är för tiditg för linnea XD så nu har jag inte så mke, är ute i stugan fortfarande, blir nog att stanna här ngr dagar till, inte så kul för kan inter träffa ngn här ute så det blir lite långtråkigt, igår iaf åkte vi ut med båten på kvällen,  jag fiick ju såklat mest då va :P typ 7 st elr något.Evelina lyckades iaf få  den minsta var la typ 5  cm :P sen när vi kom in åt vi lite italenskt snacks (LOVE) haha det  är super gott med italenskt mat, ska fan flylla dit, och så är ju killarna snygga där med :P när jag gick och la mig vid ca 11 så kollade jag på min favorit film(twilight)den är verkligen så bra kan se den hur många ggr som hälst, har sett det 6 ggr nu, och fler blir det, men nu ska jag snart hoppa in i duschen, ha det bra juste när ni komenterar skriv era namn så jag vet vem det är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0