090721

hejsan, sitter hemma hos mormor för har inget internett hemma, tog med det till stugan för vi ska visst bo där hela veckan :O men tänker åka med mamma hem varje dag när hon åker till jobbet, för jag tänker inte sitta fast där ute hela veckan, det gjorde jag igår oh hade den tråkigaste dagen på hela lovet, men nu är jag som sagt hemma i ngr timmar till så om ngn är hemma så ring s hittar vi på ngt :D sen när jag kommer ut dit igen ska jag fan ta och gå ner till bryggan och bada :D får se om jag tar med nån ut skulle ju vara trevligt :*
take care // linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ligger stugan då ? :) ska du bo där själv ? :O <3

2009-07-22 @ 00:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0