090716

hejsan :D Gårdagen var toppen med tjejerna på Bodaborg, ellen och jag sklle köra en tävling mot linnea och elli, vem som tog den första svart banan, så jag och ellen tänkte att vi tar K och så körde vi den ett par gånger, man var tvungen att vara 3 pers i det andra rummet så vi knöt fast min tröja i gjejen som ngn igentlingen skulle hålla upp, så där gick jag med bh och tights haha, sen skulle jag hoppa ner från en grej och fasnade i en skruv, jag fick ett hål mitt på rumpskinkan:O jag trodde jag skulle dö! jag bah:ellen mina byxor sprak!! haha som tur var så täckte tröjan hålet ;P sen så var jag och linnea ensamma och körde ngr banor, det var en jävla massa tyskar som var där igår, Linnea försökte komma in i samma rum som ngr fast hon fick inte det haha, sen snublade hon över en men hahaha, det var as kul ;D sen gick vi ner och tog en glass, men ellen och elli kom aldrig ner så vi frågade ''Mr SNYGG'' om han kunde roppa efter dom i högtalaren  och det gjorde han, och va vi skrattade så jävla kul, tack för dagen tjejer:D sen hänge linnea med mig hem och vi bakade bulla som inte blev så jättebra men ändå xD sen sov hon här och idag tog vi ut mina flätor(:  men nu har hon åkt hem ): men ikväll blir det bio med Malin :D<3
take care// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0