090714

Hej allihopa, vaknade vi 11 typ och har bara chillat hela morgonen och kommer nog fortsätta med det om inget annat dyker upp ;) just nu sitter jag och kollar på Kendra:D asså hon äe så jävla skön och så är hon ju ganska blåst haha;P jag vill inte bara sitta inne och mögla hela lovet så ta telefonen och ring mig(: längta så himla mke tills jag åker ner till Josefin och Amanda i Malmö, det kommer bli så himla bäst med dom två underbara tjejerna, amanda jag ska hämnas på dig för vad du gjorde not mig i spanien XD ni som inte var där så var det så att hon puttade i mig i poolen med kläder när alla i de italgenska killar satt runt poolen hahahaha! det var igentligen ganska kul men PINSAMT! XD så det blir Kanalen för dig Amanda hahaha (KANSKE) men iaf ring mig så jag inte ruttnar bort ;P
och så ska jag säga att jag saknar en massa folk jag inte träffat på as länge! orkar inte skriva alla men ni vet vilka ni är
take care / / Linnea
den nuvarade outfiten:
I love Bercelona t-shirt
hello kitty shorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0