090713

har itne skrivtgt på ett men jag har varit på öland och sen i spanien :D vill bara säga att det var den underbaraste  semestern i hela mitt liv! Josefin du är bara för bra! vi träffade ett italgenskt fotbollslag :Dhade så himla BÄST med dom, joy var världens underbaraste, så himla snäll och så var han ju snygg xD fast sen när dom åkte hem var det inte lika kul längre ;P men nu är jag hemma igen, vet inte hur länge jag stannar här för det blir kanske att jag åker till jossan på Öland några dar (: sen jag jag ner till malmö till josefin och amanda :D <3 idag blir det en chilldag sen kommer kanske lisa ikväll ((:
take care// linnea


Kommentarer
Postat av: Josefin

Aww d för gullig!!Miss youuu<3

2009-07-13 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0