svar

sarahjälmeby'
gillar du sara ? hihi ^^
nä men , kommer det bli kul i spanien? :D JA! XD
roligaste minne ? ;)
tittade du ner i glaset när du va liten och kollade vilken siffra det va och sa hur gammal du va ? ;)
gillar du att åka pulka ? :D :D :D
svar :
ja! :D
klart det kommer!! :D:D
med dig? hmm.. måste nog säga lagfesten XD
ja, gjorde inte alla det? ;)
ohja ;D

anonym
vad heter felix i efternamn?
svar :
jag antar att du menar felix grahn

linneagillsand'

Vad står på din önskelista?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Vilken är din favoritlärare på landsbro skola?
Hur ska du fira jul/nyår?
Favorit mat?
Favorit klädersaffär?
Det bästa ögonblicket i ditt liv?
svar :
sveaväska, hjälm, kläder,kamera,pengar & lite sånt ;)
oj, ja vad skulle jag göra ? skulle nog shoppa upp en del sen spara lite ;)
om tio år är jag modellfotograf utomlands, haha stora drömmar ;)
det är nog mikael karlsson
julen blir med släckten & nyår hos eve eller nico :D
hmm.. pasta med räkor i avokado/vitlök sås ;)
gina & monki tror jag ;P
när jag var i USA :D

anonym
har du bra betyg?:)
hur många syskon har du och hur gammla är de?
äsg dina 3 närmast vänner du mmåste säga tre
svar :
dom är inte dåligt iaf ;)
jag har 3 syskon som är 12,19,21 ;)
Lisa Borglin, Rebecca Fridsall & Stina Andersson. gillar igentligen inte att göra så här för har många nära vänner :)

anonym
känner du David Alexandersson?
svar :
nej det tror jag inte XD

jennifer
LINNEA ÄRLIGT KOMMER DU I HÅG NOGOT VI GJORDE PÅ FRITIDS TILLSAMMANS?? =)
svar :
nej faktiskt inteXD

anonym
vem är det du gillar ? :)
svar :
jag kan inte säga att jag gillar ngn, men vem vet vad som kommer hända ;)

anonym 
vad skulle du ta emddig till en öde ö?
hur många syskon har du och hur gamla är de?
vad önsakr du dig i julklapp?
vart bor du?
vad ska du gå på gymnasiet?
har du bra betyg?
vilka sporter går du på?
är du på g med någon?
vilken årstid gillar du mest?
vem ärdin absoluta bästa vän?
har du haft anorexia?
isåfall, när fick du det?

det blev lite frågor, jag har läst din blogg länge nu , men jag känner inte dig.:P
svar :
en båt som skulle kunna ta mig hem, min mobil & mat ;)
jag har 3 syskon som är 12,19,21
lite allt möjligt men en sveaväska står högst upp, & jag fick en också ;)
vetlanda typ :)
media, bf eller handel tror jag ;)
inte dåligt iaf :)
innebandy & fotboll :)
nja, man vet aldrig ;)
SOMMAR! :D
Lisa Borglin <3
Ja det har jag.
sommaren till sjuan .

???
Använder du push-up?
svar :
haha, nej det gör jag inte ;)

:*
Detta är en dålig fråga men men.
Hur skaffar man blogg?
Svar :
du kan gå in på blogg.se och sedan trycker du på skapa din egna blogg, eller ngt sånt står det :)

anonym
har du bra betyg? :)
svar :
inte dåligt iaf ;)

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0