söndagstrött

hej
idag blev det att gå upp tidigt för att spela match.
det belv förlust med 6-0 men skit samma det är ju
jul snart ;Psen har jag vatt med den lilla kusienen hela dagen
det är alltid lika mysigt, på tal om mysigt så har jag haft en myshelg,
ni vet sånna som man behöver iblan, när man bara är hemma och slöar
framför datan hela dagarna/nätterna ;) men imon är det tillbaka till vardagen som gäller.
men som tur är så är det bara denna veckan + två dagar tills lovet, och då ska jag
inte sitta hemma iaf, blir nog en tripp till de underbara i Malmö :D

jag & naela i fredags ;)

sötnosen idag

Kommentarer
Postat av: Naela

USCH PÅ MIG LINNEA :D

va söt du är :D

2009-12-29 @ 21:12:07
URL: http://www.nhochaa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0