090828

hej, slutade två idag men stannade som förra fredagen tills dom andra slutade haha, satt inne hos magnus med naela och snacka med m&m ;P så sköna haha xD denna dag började inte så roligt, det  var minnestund för mats och det var inte alls kul, tårarna ville inte sluta rinna och jag tänkte hur det skulle vara om det var ngn jag kände mer väl ''/ jag kom till skolan och flaggan var hissad till halvstång, då fylldes ögonen med tårar och jag ville inte förstå vad som hade hänt, men Mats vi tänker på dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAH , de va klockrena ! :D

Jag baara satt där tyst när han den andra kom och garva då&då :o

HAHHA



men r.i.p <3

2009-08-28 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0