090805

hej, nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, det är typ mitt liv ;P men idag har jag iaf stor städat mitt rum, för ikväll kommer ''kusinerna''  och vi ska ha typ lite kalas för mig ;D men nu innan blir det bara att slappa.
asså det är bara 2 veckor kvar på sommarlovet:O det har gått så fort men jag måste säga att det har varit ett av dom bästa sommarloven ngnsin, -08 saknar jag så in i den då var det spanien,tivoli och massa kul med dom bästa :D den här sommaren har vi inte träffats typ alls :O jag tycker att det är jätte tråkigt och tycker att vi ska hitta på ngn alla nu snart (KajsaMoaMajaBellaBeccaGustav Linnea) sjukt tråkigt att inte träffa er lika mke nu ): igår  var jag ju med moa bella och becca :D vi satt och pratade massa minnen, och då märkte jag verkligen hur lävla kul vi hade och hur mke jag saknar det! att träffas hela tiden  varje dag i flera år och sen bara splitras det är jobbigt visst vi träffas i skolan även att vi alla inte går i samma klass men det är inte på samma sätt längre ''/ varje fredag innan träffades vi men nu blir det aldrig av ): men det kan ju ändras på riight?  ni ska bara veta att jag älskar er då nu och föralltid (L) ha det bra

längesen jag la upp dagens outfit så här kommer den
linne- gina tricot
shorts- gina tricot
halsband- Tomas sabo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0