lördag/söndag !

hej alla bloggläsare, nu sitter jag här vid datan och har det tråkigt, Lisa åkte precis hem ): igår när vi cyklade ner till kiosken, kom det 2 puckon  som ville att vi skulle hjälpa dom, för dom var ju nya här i byhålan, men fan va sliskiga dom var, ragga på såm tjejerr fy fy (; aja sen åkte vi och träffade maja på gatan, snackade lite me henne sen drog vi hem igen, åt lite, dampade och tittade på robinson, sen drog vi ner till maja och va hos henne typ till 12- halv 1 sen cyklade vi hem, lisa hade ju såklar ingen jacka med sig och det var typ minus grader ute xD sen när vi kom hem låg vi i sängen och myste, dampade, tittade på andra avenyn och pratade i tlf, sen typ vid 3 var det dags att sova, sen idag vaknade vi vid 11 typ, eve kom in och sa/skrek att klockan var 1 och att det var dags att gå upp xD men vi visste ju att klockan var 11 så vi låg kvar typ till 12. efter en stund gick vi upp och satte oss vi tv:n tittade på nån film sen girls of playboy mansion, vi skulle äta pan pizza och det gjorde vi med xD  vi älskar den där reklamen med en innebandyspelare som ska göra en pan pizza, så jävla king är han xD xD haha, idag lärde lisa mig att dricka kaffe, fast vi tog ju det lite starkare (cupccino) vi är så coola asså ! hahaha xD idag blir det slapp efter dessa 2 damp dagarna med lisa XD föresten tack för igår maja och lisa <3,  imon ska jag och lisa till växjö! så jag vanar er att inte visstas i växjö imon haha! we are the GANGSTER! xD ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0